Politici de retur

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți atunci când cumpărați produsele noastre. Daca nu sunteți încântați de produsele cumpărate, le puteți returna și vă vom înapoia contravaloarea lor.

 Condiții de returnare:

  • Returul trebuie să se realizeze în maxim 2 zile de la data achiziției;
  • Implementarea pachetului de servicii incepe in momentul achitarii acestuia, asadar returul trebuie sa nu depaseasca 48 ore.  ;
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza returul pachetelor de hosting, unde achizitia este realizata cu success in momentul platii pachetului;
  • Reglementările OUG nr. 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adresează persoanelor juridice. 
  • Sunt exceptate de la dreptul de retragere (în condițiile art .16, lit. d,e din OUG nr. 34/2014) produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate.

 Modalitate de returnare:

 

Pasul 1: În momentul în care va hotărâți să returnați un pachet, în maxim 2 zile de la data achiziției, este esențial să ne anunțați în scris printr-un mail, care să conțină: numele de pe care s-a făcut comanda, numărul comenzii,  factura și produsul pe care dorești să-l returnezi. 

  1. Înainte de completarea cererii de retur, vă rugăm să vă asigurați că pachetele pe care doriți să le returnați se încadrează în condițiile dreptului de retur, menționate mai sus.
  2. După aprobarea cererii de retur, veti fi informat prin e-mail asupra cererii dumneavoastră. Vă rugăm ca în momentul expedierii să menționați numele si codul pachetului.
  3. Clientul are obligația de a trimite exact detaliile pachetului achizitionat.

Pasul 2:. Rambursarea contravalorii pachetelor returnate se va face în cel mult 30 zile de la primirea returului de către vânzător, prin virament bancar în contul IBAN indicat de către client din cererea de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Valoarea obligațiilor bănești ale furnizorului față de clienți nu poate depăși valoarea sumelor încasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

 

 Pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul implementarii celor 2 zile a pachetului de servicii achizitionat.

Conditii de retur

  1. Ne rezervam dreptul de a refuza returul in cazul repetarii (2 retururi ).
  2. Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a pachetului returnat.

 Excludere de la retur

  1. Pachetul de servicii nu prezinta nicio abatare de la planul de configurare.
  2. Pachetele care se implementeaza imediat
  3. Pachetele de servicii care au oferit consultant pentru a fi implementate si nu au fost cumparate direct din Magazinul Online.

Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, va rugam sa ne contactați prin email la adresa office@grandl-web.ro sau la numarul de telefon 0744519546